27.2.08

Ahora que tienes 20 años. (Para Eluali)


Ara que tinc vint anys, ara que encara tinc força,  que no tinc l'ànima morta, i em sento bullir la sang. Ara que em sento capaç de cantar si un altre canta.  Avui que encara tinc veui encara puc creure en déus (Déu)... Vull cantar a les pedres, la terra, l'aigua, al blat i al camí, que vaig trepitjant. A la nit, al cel, a aquest mar tan nostre, i al vent que al matí ve a besar-me el rostre. Vull alçar la veu, per una tempesta, per un raig de sol, o pel rossinyol  que ha de cantar al vespre.

Ara que tinc vint anys, ara que encara tinc força, que no tinc l'ànima morta, i em sento bullir la sang. Ara que tinc vint anys, avui que el cor se m'embala, per un moment d'estimar, o en veure un infant plorar... Vull cantar a l'amor. Al primer. Al darrer. Al que et fa patir. Al que vius un dia.

Vull plorar amb aquells que es troben tots sols, sense cap amor van passant pel món. Vull alçar la veu, per cantar als homes, que han nascut dempeus, que viuen dempeus, i que dempeus moren. Vull i vull i vull cantar. Avui que encara tinc veu. Qui sap si podré demà.

Però avui només tinc vint anys. Avui encara tinc força, i no tinc l'ànima morta, i em sento bullir la sang...





Fa vint anys....

5 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
optimista dijo...

Fa vint anys que tinc vint anys.
Vint anys i encara tinc força,
i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sangre...


Hace veinte años que teníamos veinte años.
veinte años, y aún tengo fuerza,
y no tengo el alma muerta
y me siento hervir la sangre.

Anónimo dijo...

beso shaki!
Nessun

Anónimo dijo...

viva el estatut!!!

optimista dijo...

Ahora que tenemos veinte años, ahora que todavía tenemos fuerza, que no tenemos el alma muerta, y sentimos hervir la sangre. Ahora que nos sentimos capaces de cantar si otro canta. Hoy que aún tenemos voz y aún podemos creer en Dios. Quiero cantar a las piedras, a la tierra, al agua, al trigo y al camino, que vamos pisando. A la noche, al cielo, a este mar tan nuestro, y al viento que por la mañana viene a besarme el rostro.

Quiero alzar la voz, por una tempestad, por un rayo de sol, o por el ruiseñor q cantó al atardecer.

Ahora que tenemos veinte años, y todavía tenemos bastante fuerza, y no tenemos el alma muerta, sentimos hervir la sangre. Ahora que tenemos veinte años, hoy que el corazón se me dispara, por un instante de amar, o al ver un niño llorar. Quiero cantar al amor. Al primero. Al último. Al que te hace padecer. Al que vives un día. Quiero llorar con los que están solos, y sin ningún amor van pasando por el mundo. Quiero alzar la voz, para cantar a los hombres que han nacido de pie, que viven de pie, y que de pie mueren. Quiero, quiero y quiero cantar. Hoy que todavía tenemos voz. Quién sabe si podremos mañana. Pero hoy que sólo tenemos veinte años, hoy que todavía tenemos fuerza, y no tenemos el alma muerta, nos sentimos hervir la sangre...